Hlavné úlohy školy
- Rozširovať vyučovanie anglického a nemeckého jazyka
- Dôraz na vyučovanie predmetov informatická výchova a informatika
- Zvyšovať počítačovú gramotnosť učiteľov a žiakov
- Dbať na zdravotnú a telesnú zdatnosť detí
- Spravodlivé hodnotenie žiakov testovaním
Učebné plány
Učebný plán v 1.-4. ročníku ZŠ ISCED 1 – Inovované |
|||||
Vzdelávacia oblasť | Predmet | 1. | 2. | 3. | 4. |
Jazyk a komunikácia | Slovenský jazyk a literatúra | 9 | 8 | 7+1 | 7+1 |
Anglický jazyk | 2 | 2 | 3 | 3 | |
Matematika a práca s informáciami | Matematika | 4 | 4+1 | 4 | 4 |
Informatika | 1 | 1 | |||
Človek a príroda | Prvouka | 1 | 2 | ||
Prírodoveda | 1+1 | 2 | |||
Človek a spoločnosť | Vlastiveda | 1 | 2 | ||
Človek a hodnoty | Etická/Náboženská výchova | 1 | 1 | 1 | 1 |
Človek a svet práce | Pracovné vyučovanie | 1 | 1 | ||
Umenie a kultúra | Výtvarná výchova | 2 | 2 | 1 | 1 |
Hudobná výchova | 1 | 1 | 1 | 1 | |
Zdravie a pohyb | Telesná a športová výchova | 2 | 2 | 2 | 2 |
Spolu | 22 | 23 | 25 | 26 |
Učebný plán v 5.-9. ročníku ZŠ ISCED 2 – Inovované |
||||||
Vzdelávacia oblasť | Predmet | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. |
Jazyk a komunikácia | Slovenský jazyk a literatúra | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 |
Anglický jazyk | 3+2 | 3+2 | 3 | 3 | 3+1 | |
Nemecký jazyk | 2 | 2 | 2 | |||
Matematika a práca s informáciami | Matematika | 4+1 | 4+1 | 4+1 | 4+1 | 5 |
Informatika | 1 | 1 | 1 | 1 | 0+1 | |
Človek a príroda | Fyzika | 2 | 1 | 2 | 1 | |
Chémia | 2 | 2 | 1 | |||
Biológia | 2 | 1 | 2 | 1 | 1 | |
Človek a spoločnosť | Dejepis | 1 | 1+1 | 1 | 1 | 2+1 |
Geografia | 2 | 1 | 1+1 | 1 | 1 | |
Občianska náuka | 1 | 1 | 1 | 1 | ||
Človek a hodnoty | Etická/Náboženská výchova | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Človek a svet práce | Technika | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Umenie a kultúra | Výtvarná výchova | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Hudobná výchova | 1 | 1 | 1 | 1 | ||
Zdravie a pohyb | Telesná a športová výchova | 2 | 2 | 2 | 2 | 2 |
Spolu | 27 | 29 | 30 | 30 | 30 |